Mitt liv innan Alvin
Mitt liv innan Alvin är det många som undrat över! 
Jo inna jag fick Alvin bodde jag hos min mamma med hennes sambo och mina syskon. Jag hade i princip ett helt vanligt tonårsliv. Umgicks mycket med vänner och hittade på roliga saker på helgerna, såsom festade, kollade film med vänner, var ute och umgicks med folk , ja ni vet! På vardagarna gick jag i skolan, gick på Rönnowska Hotell och Restaurang program! Visst kan jag sakna detta liv extremt mycket men jag har valt en väg och den är jag beredd att följa! Allt detta är ju ingenting emot att ha en son! :) 
Så somsagt mitt liv innan honom var awsome men man frå välja ;) 
Jag hann ju aldrig det som många 17 åringa/ tonåringar längtar efter! Att gå ut på krogen! Kan ju kännas lite surt men vafan det kommer fler dagar! Jag var ju bara 17 när jag blev gravid med honom.
Hur min personlighet var innan Alvin: Min personlighet har förändrats enormt sen den dagen jag plussade på stickan. Jag har mognat något enormt! Har ju fortfarande min sjuka humor och galna beteende kvar men vafan! Allt kan inte förändras, sålänge Alleballe har det bra! ;D Innan tog jag knappt något ansvar utan bara levde livet! Det enda jag tog ansvar för innan var min häst! Men henne sålde jag i sommras! :'( Åh saknar henne ju!!! 
Inte ens att gå upp på mornarna tog jag ansvar för innan, mamma väckte mig varje morgon -.- Fattar inte hur hon pallade!!! Jag rökade också innan (dåligt beroende) men slutade såfort jag bestämt mig för att behålla honom! 
Jaja är det något mer ni undrar om mitt liv innan skrutten så bara släng in en kommentar!!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress