mitt lilla skelett
Ledsen återigen för bloggtorka men har mycket runt omkring mig. I lördags åkte vi till Steffens syster på Halloween fest och stannade tills söndagen! Det var verkligen supertrevligt! Jag och steffen var vampyerer och Alvin var ett pyttelitet sött skelett! Pluttis så fina mina prinsar va!
På söndagen käkade vi lunch och spelade wii hemma hos Sara ( steffens syster) sen på kvällen åkte vi hem! När vi kommit hem stack vi och handlade inför veckan!
Idag har jag och lillprinsen bara legat hemma hela dagen, han var lite gnällig. Tror han hade lite feber men har gått ner nu. Ikväll blir det käka hamburgare sen bara mys!
 
Sandra

Skulle ju varit en bild på vampyrMiranda också :-D

Svar: haha japp, men någon sån blev det inte ;)
miranda jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress