magen
Det var en tjej som bad mig lägga upp en bild på mina bristningar jag fick efter graviditeten! Så nu ska nu få en bild. Jag hatar verkligen mina bristningar och skäms extremt mycket över dom men dom var helt klart värda att få! Fick ju min underbara son! Men ska börja sola och träna så degmagen försvinner och bristningarna bleks! Saknar min gamla kropp!!!
emma

ojdå =-O

Svar: yes
miranda jörgensen

Mandis

Shit så mkt! ;/(
KAn man få bort dem genom att sola? för jag har oxå bristningar, för ja ggick ner i vikt för snabbt :

Svar: nja få bort dom helt kommer ju inte att gå men kan ju bleka dom genom att sola. Får väl hoppas på att någon smart vetenskapsman kan komma på något botemedel mot bristningar för dom suger! ;)
miranda jörgensen

Felicia fiffi persson

Man kan köpa en salva på apoteket mot bristningar som gör så dom knappt synd, (ärren kommer ju alltid va där) Men det hjälper! Min tjej kompis tog det efter hennes graviditet. Och dom syns inte på henne endast om man kollar nära. Hon använder salvan och solar så det blir ännu bättre resultat. Vet inte vad salvan heter men fråga på apoteket om en salva mot bristningar! :)

Svar: Åh tack för tipset!!! Det ska jag göra!!! :D
miranda jörgensen

Anonym

Men under din graviditet , smörjde du inte in dig med en olja då ? :)

Svar: jo, rekommenderad av hälsobutiken
miranda jörgensen

ingen speciell

Även om det inte känns så värst snyggt ut med bristningarna så måste det lätt vara värt det. Jag känner att den dära känslan av att få vara gravid och sedan få sitt egna lilla barn gör att det egentligen inte spelar någon roll om man har bristningar eller inte och dom är ju vackra på sitt sätt med tanke på dom har kommit från alvin! :)

Svar: Det som känns så bra med dom är att jag fått min helt underbara och vackra son, att det är han som skapat dom. Men kan känna hur mycket jag avskyr som ändå. Men får lära mig leva med dom helt enkelt! :)
miranda jörgensen

Alexandra Holm

Jag ser exakt likadan ut! Men jävlar vad vi är snygga åndä, min pojkvän tycker att jag är sexigare än innan :p

Ida

Du är fin som du är Miranda! <3

Svar: tack vännen <3
miranda jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress