igår
Igår hade jag världens mysigaste kväll med min älskling! Kollade den nya Twilight!
Min andra älskling sov hos sin mormor för första gången! Lagon nervös jag var!?
Men allt gick givetvis bra! Han vaknade bara en gång på natten, precis som hemma! Jag var ju livrädd att han skulle köra med henne hela natten :P
Så imorse fick vi sova ordentligt även om jag inte klagar när Alleballe är hemma för  han sover så himla bra på nätterna! :D
Alvins Mormor

Världens lättaste bebis att passa!! För att inte säga världens underbarste bebis att vara med. Vi saknar honom här hemma, blev så tomt utan han<3 <3

Svar: åh är så glad att allt gick så bra! kändes skönt att få hem honom<3<3
miranda jörgensen

Alexandra paulsson

Smörjde du in din mage med nån olja när du väntade alvin?
När började du få bristningar? I början eller i slutet ? =)

Svar: smörjde in med madelolja rekomenderat an hälsobutiken :P Fick bristningar i vecka 34/35 så i slutet ;P
miranda jörgensen

Emelie

Måste bara säga att du har så otroligt fina bilder på din blogg! Tar du dom själv? :)

Svar: tack, nej dom flesta är tagna av två fotografer :)
miranda jörgensen

Anonym

?

Svar: ?
miranda jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress