idioter
 
Är så förbannat trött på folk som inte kan hålla munnen stängd när dom inte har något vettigt att komma med! Bara att uttrycka sig om min kropp efter garviditeten borde väl kännas ganska lågt? Jag är verkligen inte nöjd med min kropp men det behöver inte betyda att en männsika som är så sjukt jävla värdelös i mina ögon ska kritisera den? 
 
Jag har aldrig förstått poängen med att klanka ner på en männsika som nyss förlöst ett barn när man själv är gravid!  Blir bara så jävla arg!!! Fan att en människa ska vara så idiotisk! Inte nog med dt, hon kritiserar min kropp men samtidigt står hon och röker med världens kula på magen! Enligt mig riktigt äckligt! Om hon vill skada sig själv, fine! Men när man utsätter en liten pyttemänniska för fara som man själv satt till världen är väl ändå oansvarigt?!
Jag kan förstå om man rökt under tiden man inte visste att man var gravid sen får reda på det typ i vecka 22 eller något, men när man får reda på jättetidigt och sen bara sänger ur sig en kommentar på facebook :'' men bebisen har redan utvecklat sig, så den har redan tagit skada isåfall''. Något sånt skrev denna tjejen i typ vecka 9 eller något! (inte ordagrant) 
Börja med att ta tag i ditt oansvariga liv istället! Bara för du är gravid och skaffat en lägenhet är det ingen dans på rosor om du tror det! Jävla loser lägg ner!!!!
Anonym

ska du snacka eller? du tror du är så jävla perfekt men långt ifrån! en pundare till pojkvän ( fast de visste väl alla redan ) och nu sitter du och tycker ner en annan tjej pga att din mage är äcklig? haha människa sök hjälp. du är säkert bara avundsjuk för att dom antagligen har de bättre än vad du har!

Svar: jag lägger min kommentar om hennes liv med tanke på att hon lägger en om mitt! Sen pundare till pojkvän? Nej eller inte! Ta reda på fakta innan du dömer! Vet du vad? Du är säkert ännu värre än henne, sen vem fan är du till mig att skriva att min mage är äcklig? Börja med att inte vara anonym istället? Bättre än oss kan hon aldrig få ;)
miranda jörgensen

Sandra

Antagligen fjortisar som inte vet bättre som
yttrar sig.. Jag har minst lika mycket bristningar som du men vi har fått dom av något fint!:)

Svar: exakt, måste vara det! Åh fina du :)
miranda jörgensen

Alvins Mormor

Vilka fruktansvärda ord... Så ledsen man blir att det finns människor som är så elaka och inte ens kan ha modet att skriva ut sitt namn. Hur kan man man säga att en mage är äcklig som har burit den vackraste gåva man kan få, vår lille Alvin. Jag mår illa av sådan idioti!! Att Miranda ifrågasätter den här tjejens rökning är väl inte så konstigt med tanke på att hon bär ett litet barn som det berör, sen tror jag inte att hon hade sagt ngt om inte hon först hade fått skit! Steffen är en fantastisk pappa till lille Alvin, så ge inte honom ngn skit och far med osanningar! Alvin har de mest goa och omtänksammma föräldrar som någon kan få!! Kämpa på, ni är underbara glöm aldrig det!!

Svar: Håller med dig mamma, människorna är inte kloka! Avin har en fantastisk pappa som alltid gör sitt allra bästa! Tack mamma han har en underbar mormor också!!!
miranda jörgensen

Matilda

come at me bro, din fula jävla anonyma jävel. kanske därför du är anonym också? vågar inte berätta vem du är för du kanske är för ful? men du har stake nog till att klaga på mirandas mage? detta jävla samhället. istället för att kommentera de på hennes blogg kan ni väl säga de RAKT UT TILL HENNE, eftersom ni nu vet så jääääääävla mycket om miranda och hennes pojkvän. patetiska jävla svin. FUCKING KOM DÅ! ÅH

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress