härligt att se -.-
Jag blir så JÄVLA trött på folk som ska yttra sig som inte har med saken att göra! Men snälla väx upp istället! Sen bara tanken av att en människa kallar min mage äcklig när den själv går åt som anonym får mig att kräkas! Snälla jag har fött barn vad förväntade du dig? Att jag skulle ha en modells kropp? Jag förväntade mig bristningar! Man blir lisom 10x större än vad man var innnan!
ÄR STOLT!
Sandra

Tråkigt att du har blivit bemöt på detta viset. Hoppas att du inte har tagit åt dig. Det verkar mer handla om en person som behöver hävda sig själv även om det går ut över andra. Känns som att denna har tagit åt sig på av det du har skrivit utan att reflektera över vad du faktiskt skrev. Genom att försöka sätta sig över dig och trycka ner er får han/hon en bekräftelse på vad man själv behöver. Skit i det. Du står över detta!

Frida willysson

Smart att klaga på din kropp efter graviditeten som fått barn så ung, när hon själv lär se 10 ggr värre ut efter sin egen graviditet som istället väntar 10 år. Kroppen återställer ju sig mycket bättre när man är ung. Fattar inte varför folk ska trycka ner på dig och mike? Jag menar ni klarar ju er utmärkt, eget ställe och håller ihop.. Inte många unga mammor som har det så bra (:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress