depp
Jag är hemskt ledsen att jag har blivit så fruktansvärt dålig på att uppdatera! Men har tusen tankar i huvudet + lilleman tar mycket tid. 
Idag är jag inte på det bästa humöret, min mormor är inne på operation...
Hon har en tumör i huvudet som har börjat växa.. Min fina mormor! 
Den sitter på det centrala nervsystemet och därför är det en extremt riskabel operation. I princip så kan vad som helst hända.
Detta känns hemskt! Operationen tar 6-7 timmar och görs nere i Lund..
Min fina mormor vi håller alla tummarna här hemma. Usch vill ju självklart vara stark för hennes skull men gråten sitter i halsen bara jag tänker på allt som kan hända. Givetvis ska man tänka positivt, men tro mig det är fan inte lätt!!!
 
Update på Alvin: Hans förkylning är snart helt bort, lycklig!!! Igår va vi på massage men hellno att han ville ligga där på golvet! Han låg där max 15 in sen skulle han hoppa och kolla på alla bebisar!
 
Sandra

Våra tankar går till er. Kram

Svar: tack! kram
miranda jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress