bellbox
Enligt mig har Bellbox sjukt bra produkter till håret! Sen tycker jag att Bellbox hemsida är toppen! Vet inte om ni varit inne där men där finns så man kan tjäna poäng på allt man köper vilet blir rabatter sen när man betalar! Sen har dom även två andra toppen saker enligt mig. Det är att det blir fraktfritt över 500 kr + att varje gång man handlar får man en liten extra gåva i sitt paket helt fraktfritt! 
Ni borde verkligen ta och kolla in denna sidan om ni är intresserad av hårprodukter! Där finns allt från hårfärger till oljer! Där finns även en massa redskat till håret! Såsom plattänger och locktänger! Där är alltså något för alla!
Något som jag själv uppskattar att dom har det är produkter till barn, såsom schampoo! Det är ju jätte praktiskt om man nu ska beställa till sig själv och har barn. Så kan man passa på att beställa det därifrån! Jag själv har aldrig provat men har hört att det ska vara toppen!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress