ännu en gång..
ännu dn gång är jag så jävla mega kass på att uppdatera! Men det är för Alvin har givetvis börjat ta mer tid! Han sover ju knappt något på dagarna längre. Så jag ägnar heller den tiden till honom än att sitt här! Men jag ska bli bättre! Jag ska försöka uppdatera med någon videoblogg och några skriftliga i veckan så ni fortfarande kan följa oss..
 
Igår va vi hemma hos Jenny och kollade xfactor med våra bebisar! Var mysigt! Alvin blev ju hela 3 månader igår!!! Tiden går alldeles för jävla fort nu. Kan inte någon stanna den?!?! 
Innan vi gick till jenny o dom käkade jag och älskling värsta goda maten! Det blev hasselbackspotatis med fläskkarre och beasås ;) 
GOTT!!!
 
Nu idag ska vi städa en massa-.- Sen åka till familia och lämna in älsklings nya telefon.. Den har sprucket i glaset! Inte hans fel efetrsom där va spänningar i skärmen.. Segt som hell men vad ska man göra lixom.. 
Sen ska han ju även handla julklapp till mig  ;) Sen har vi bara en julklapp kvar! OHYES! 
Idag fick jag även en glad överraskning. Vi ska passa min söta lillasyster hela kvällen! Galet mysigt! Träffar henne så sällan!!! Men nu ska jag bada min bebis!
Fotograf Erica Öberg
Sandra

Bella tycker det ska bli så mysigt, både att träffa er men nog mest Alvin. "Min Alin" säger hon när hon ser bilder på honom ❤ och ja, ni ses allt för sällan 😕

Svar: åh mysigt! hon är så söt!!! :)vi ses sen <3
miranda jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress